Wednesday, March 9, 2011

Biarkan kami membantu anda.

Selama ini mungkin ada diantara kita yang mencari dan terus mencari peluang2 yang ada untuk menaikkan taraf hidup. Kita sering kali mengejar impian kita untuk terus lebih baik dari hari ke hari. Tetapi sedarkah kita bahawa kita juga sering terleka dengan betapa kemunduran sedang berlaku terhadap kita?

Langkah-langkah berjaga2 sering kita ambil . Banyak perkara yang kita pandang remeh, sedangkan perkara yang lebih penting untuk kemajuan bangsa dan negara kita sering abaikan.


Jesteru itu, satu perancangan untuk menjaga dan menaikkan taraf hidup bangsa telah dilakukan oleh ISS untuk terus memperjuangkan serta membela nasib mereka yang dilema masalah hutang lapuk ini. Langkah ini adalah untuk menjaga taraf hidup rakyat serta bangsa pada masa akan datang.

Pihak ISS kini mencari pasangan suami isteri yang berpendapatan di bawah RM 3000 sebulan/ seorang. Satu peruntukan sumbangan tahunan yang dijalankan untuk membantu mereka yang berpendapatan RM 3000 sebulan. Ini adalah untuk menjaga dan membentuk satu komuniti berdaya saing untuk perkembangan ekonomi diri dan negara. Pantauan untuk menjadikan mereka ini supaya tiada lagi yang bermasalah blacklisted atau di istiharkan muflis pada masa akan datang.

Memudahkan mereka menjadi penjamin bagi anak-anak mereka untuk menyambung pendidikan lebih tinggi tanpa ada masalah yang akan timbul. Jadi, pihak ISS bersetuju untuk membantu mereka dari sekarang dengan mendaftar bersama TDE ISS. Peruntukan sumbangan tahunan ini bagi menjga nama serta ekonomi mereka yang berpendapatan di bawah RM3000.

Jadi, marilah bersama-sama membentuk dan menaikkan taraf hidup kita dengan hanya  memberikan nama kepada pihak ISS. Temui atau hubungi wakil sah ISS untuk keterangan lanjut.