Tuesday, March 29, 2011

Mana ada orang nak tolong......

ADA KE ORANG NAK TOLONG BAYARKAN???? TAKAN HUTANG KITA ORANG LAIN NAK BAYAR???

Itulah yang selalu bermain di fikiran setiap orang. Ada orang yang kata dengan saya, "Peliklah, kerja orang menipu ni", walhal dan hakikatnya hutang-hutang ni tak pernah berbayar. Bila keadaan dah tergantung atau dah penghujung jalan, baru nak tergapai-gapai mencari penyelamat.

Mencari penyelamat bukanlah satu kerja mudah, dan kesabaran menjadi pegangan. Janganlah pula kita menganggap ianya jalan singkat. Pendekatan ini yang diambil oleh ISS untuk memberi peluang mereka keluar dari kesempitan akal fikiran yang selama ini di anggap lewa oleh semua orang. Kejayaan yang dibawa oleh ISS bersama Tabung Dana Ehsan membuka dunia baru bagi mereka yang dilema dengan masalah ini.

Mereka yang muflis, bebas seperti biasa. Selama ini yang telah disenarai hitam di bank-bank telah pun lepas dari sekatan. Mereka ini juga telah bebas dari dibelenggu hutang lapuk mereka...Jadi, jangan masih menyimpan masalah lapuk yang bakal menjadi beban diri anda dan juga anak-anak anda. Kasihani mereka, kerana jika kita dibelenggu masalah lapuk ini, anak-anak akan merana pada masa akan datang.

Hubungi wakil-wakil sah kami yang sedia ada untuk kami membantu selesaikan masalah ini.