Wednesday, March 14, 2012

Pendaftaran Terkini

Asssalamualaikum dan selamat sejahtera.

Alhamdulillah dan syukur di panjatkan ke hadrat yang maha Esa di atas kesihatan dan kelancaran dalam menjalankan tanggungjawab yang diamanahkan.Jutaan maaf kerana sudah lama tidak update blog ini lantaran tugasan yang banyak. 

Alhamdulillah.
Ingin sekali dikhabarkan bahawa pendaftaran terbaru untuk bersama-sama Tabung Dana Ehsan ISS adalah sebanyak RM372 bermula pada bulan April 2012. Maksudnya di sini tiada lagi pendaftaran RM302 seperti diterangkan sebelum ini.

Apa yang bakal diperolehi dengan pendaftaran tersebut?

Peruntukan Petrol Percuma 

Alhamdulillah. Setiap pertambahan untuk pendaftaran pasti ada penambaikan yang TDE ISS lakukan agar semua rakyat dapat merasa kesenangan tersebut. Di antara penambaikan yang terkini adalah pemberian peruntukan petrol percuma sebanyak RM200 sebulan selama 2 tahun. Bayangkan di zaman sekarang dengan kos sana sini yang tinggi dan pihak TDE ISS mengambil peluang ini untuk terus memberikan kelapangan dalam kesempitan tersebut. Seharusnya kita sentiasa perlu bersyukur di atas rezeki pemberian Allah. Teruslah bersandar kepada Dia dalam apa jua yang kita lakukan. Insyaallah janji Allah itu PASTI!.

Khairat Kematian Percuma - Pengurusan Jenazah Islam

Kami masih memberikan perkhidmatan Pengurusan Jenazah secara percuma untuk satu keluarga. Purata untuk kos pengurusan jenazah terkini ialah RM1,000.00 seorang. Namun di bandar besar jumlahnya lebih dari itu. Istimewanya kami menawarkannya dengan percuma untuk satu keluarga!
Kami cuma mengambil wang pendaftaran sebanyak RM70.00 dan jika untuk satu keluarga cuma RM120.00 sahaja. Jadi bayangkan di situ berapa banyak kos yang boleh dijimatkan.

Kelebihan yang lain masih sama seperti yang diterangkan sebelum ini.

Justeru  kami sangat menghargai sokongan anda sama-sama menyertai kami demi manaikkan lagi taraf kehidupan umat keseluruhannya. Doa dan harapan anda sangat-sangat diperlukan agar kami dapat merealisasikan tanggungjawab  yang anda berikan dengan jayanya setiap masa. 

Insyaallah.