Sunday, September 4, 2011

Selamat Bertemu Kembali

Salam Sejahtera Sahabat TDE ISS


Alhamdulillah bersyukur kita dengan rahmat dan rezeki yang Allah anugerahkan kepada kita semua tanpa sedikit pun Dia minta dibalas.. Minggu ini kita akan kembalikan mood kita untuk mulakan rutin harian yang telah kita tinggalkan sementara kerana meraikan Hari Lebaran 2011 bersama sanak saudara di kampung.. Tentu meriah kerana kita masih terbayang-bayang keletah ahli keluarga tika bergurau senda.. mudah-mudahan tahun hadapan kita bersua lagi dengan bulan Syawal yang mulia..
Sesuatu yang pasti dialami oleh 98% masyarakat kita ialah POKAI lepas habis beraya.. masing-masing tertunggu-tunggu & ternanti-nanti hari gaji pada hujung bulan atau awal bulan depan.. nampaknya kenalah sukat apa yang patut.. perit jugalah nak sampai tarikh tu nanti..hehe.. Sebab itu 98% masyarakat kita ni harus sediakan payung sebelum hujan dengan membenarkan diri anda dibantu oleh TDE ISS mendapat lebihan duit tunai setiap bulan.. bermula dengan RM150 sebulan pada tahun pertama, meningkat sekali ganda menjadi RM300 sebulan pada tahun kedua, malah meningkat lagi menjadi RM600 sebulan pada tahun ketiga!!... Ramai sangat yang tak percaya. Susah nak percaya.. tapi PERCAYA lah penjimatan itu berlaku setiap bulan. Emmm seperti yang saya katakan sebelum ini, kesempatan bertemu rakan taulan & sanak saudara telah saya manfaatkan sepenuhnya untuk memberi penerangan secara terperinci tentang bagaimana TDE ISS dapat membantu seluruh rakyat Malaysia menyelesaikan semua masalah mereka bermula dari BLACKLIST, MUFLIS, PENGURANGAN BAYARAN BULANAN untuk apa juga jenis pinjaman, SUMBANGAN TAHUNAN dan pelbagai lagi keistimewaan yang bakal mereka perolehi jika menyertai TDE ISS.. Nak tau apa respons mereka? 100% teruja, tertanya-tanya tapi sangat berminat untuk mengetahui lebih lanjut dengan membuat janji temu pada masa akan datang..Yang hebat lagi ada yang tak sabar-sabar nak mula..
Sahabat semua.. TDE ISS bukan meminta anda menyertai kami untuk berniaga seperti MLM, skim cepat kaya atau apa juga jenis pelaburan yang mengarut tetapi tujuan kami ialah mambantu anda semua menyelesaikan semua hutang anda dengan cara berhemah, dapat berjimat & mampu memiliki aset yang selama ini hanya dimiliki oleh bangsa asing.. Inilah masanya anda bertindak dengan menghubungi wakil-wakil kami di seluruh negara atau berhubung terus dengan ACHIK 017-2139758 atau saya sendiri untuk mendapat penjelasan terperinci.. 

Terima Kasih & Jumpa Lagi.. Wassalam.

Manaff Jamalludin.
013-7738788
Coordinator Manager,
TDE ISS Negeri Johor