Thursday, September 22, 2011

Rakyat Mula Sedar.

Salam Sejahtera.

Rakyat mula sedar akan kehadiran sebuah syarikat swasta yang dapat membantu mereka melunaskan masalah-masalah mereka dengan adil & cermat. Kisah kami telah dipindahkan dari mulut ke mulut, dari satu kawasan ke kawasan lain, dari satu daerah ke daerah lain seterusnya merebak ke serata negeri. Tak hairanlah, ada sahabat yang ternanti-nanti kehadiran kami di laman mereka..Sabarlah sahabat, Insyallah kita akan berjumpa jua suatu ketika nanti..

Suka saya menerangkan sedikit apakah fungsi utama TDE ISS. Kepakaran kami ialah Memberi Sumbangan Tahunan, Penyelesaian & Pelepasan Status Muflis, Penyelesaian Hutang Lapuk (Blacklisted), Pengurangan Bayaran Beban Bulanan dan Rahsia Dapatkan Semula Potongan Gaji Bulanan Untuk Kakitangan Kerajaan.
Lebih hebat lagi kami menyediakan peruntukkan pinjaman RM10,000.00 sebagai modal untuk melunaskan apa juga jenis hutang anda..Peruntukan ini bukan untuk kegunaan peribadi tetapi adalah untuk melangsaikan hutang!! Formula & pengiraan akan djelaskan dengan terperinci nanti..Ayuh sahabat ~ Kejar kami, segera membuat perancangan supaya kami boleh sampai ke tempat anda.. Jika tidak di "booking", bimbang kita jumpa agak lewat kerana jadual padat kami menjelajah ke seluruh negara.. Jadi, ketika kami berada berhampiran anda, rebutlah peluang itu yang tidak akan datang selalu.. Kami sentiasa update lokasi kami untuk tujuan kemudahan anda.. Add kami di Facebook: TDE ISS atau hubungi kami untuk maklumat jelas..

Sekian Untuk kali ini.. Terima Kasih.

Yang Benar,

Manaff Jamalludin,                           Achik,
Coordinator Manager,                         Coordinator Manager,
TDE ISS.                                             TDE ISS.
013-7738788                                      017-2139758